Logo FCAF en colorDavant la quantitat de notícies que estan circulant aquests dies sobre la posada al dia del Tramvia Blau, no podem més que alegrar-nos de la iniciativa.

Com que aquesta notícia ha estat donada sense especificar terminis, caldria que, com més aviat millor, les institucions implicades en el projecte definissin i donessin a conèixer l’abast real de l’obra, el seu pressupost, qui l’assumirà i finalment el pla d’obres amb especificació de dates. Amb la finalitat d’evitar tota mena d’especulacions sobre el què i com afectarà tot plegat a aquest patrimoni.

D’aquesta manera, a més d’informar per tal de fer coneixedors de l’abast del projecte a la molta gent interessada, també s’agafa el compromís temporal de la seva execució.

El Tramvia Blau ha esdevingut un objecte cabdal del patrimoni històric ferroviari de Barcelona. Un patrimoni centenari que presta servei i que compleix amb la missió per la qual fou construït. Aquest patrimoni és un bé preuat que cal preservar i tenir tota la cura possible del seu funcionament.

Com a entitat molt sensible al tractament del nostre patrimoni ferroviari estarem amatents a les notícies que esperem que es donaran sobre el Tramvia Blau.

Podeu descarregar el comunicat en format PDF.

Un comentari per ara.

1. […] i futura supressió d’aquest transport tan simbòlic. De la mateixa manera que ha fet la Federació Catalana d’Amics del Ferrocarril, la PTP vol contribuir a clarificar l’estat de la qüestió i exigir l’Ajuntament que […]

• Entrades per mes

• Categories

• Respecte als Drets d’Autor

Podria ser que alguna de les imatges de la web sigui propietat d’algú. Si veieu una foto vostre us demanem ens ho feu saber per que puguem identificar-la o suprimir-la si no voleu que sigui publicada. Els autors que s’oposin a la publicació de les seves obres les poden fer retirar per una simple demanda mitjançant el Formulari de Contacte

• FCAF

La Federació Catalana d’Amics del Ferrocarril representa avui més de cinquanta associacions que agrupen més de tres mil aficionats. En la funció de les tasques que li són inherents, la federació coordina les activitats conjuntes dels seus membres, tot potenciant la mútua comunicació i col·laboració.

• __________________

També són objectius de la Federació fomentar la presència del ferrocarril en la societat, prestant assessorament a aquelles persones i organismes que ho sol·liciten.