Logo FCAFLa FEDERACIÓ CATALANA D’AMICS DEL FERROCARRIL, federació que agrupa 45 entitats d’Amics del Ferrocarril d’arreu de Catalunya, fent-se ressò de diversos comunicats rebuts per part d’associacions, manifesta la seva indignació i tristesa pels esdeveniments que van succeir durant el diumenge 1 d’octubre de 2017, per la desmesura en la actuació de les forces de seguretat enviades a Catalunya contra la població pacífica que feia allò que li dictava la seva consciència.

També fem notar l’actuació dels Mossos d’Esquadra, Policies Locals i Bombers en la seva bona feina per preservar la seguretat i l’ordre.

Els comentaris estan deshabilitats.

• Entrades per mes

• Categories

• Respecte als Drets d’Autor

Podria ser que alguna de les imatges de la web sigui propietat d’algú. Si veieu una foto vostre us demanem ens ho feu saber per que puguem identificar-la o suprimir-la si no voleu que sigui publicada. Els autors que s’oposin a la publicació de les seves obres les poden fer retirar per una simple demanda mitjançant el Formulari de Contacte

• FCAF

La Federació Catalana d’Amics del Ferrocarril representa avui més de cinquanta associacions que agrupen més de tres mil aficionats. En la funció de les tasques que li són inherents, la federació coordina les activitats conjuntes dels seus membres, tot potenciant la mútua comunicació i col·laboració.

• __________________

També són objectius de la Federació fomentar la presència del ferrocarril en la societat, prestant assessorament a aquelles persones i organismes que ho sol·liciten.