El proper 6 de maig de 2026 a les 18 h es realitzarà al Museu del Ferrocarril de Catalunya una conferència del III Cicle de Diàlegs Ferroviaris amb el títol “El futur de l’alta velocitat a Espanya (a llarg i molt llarg termini)”, a càrrec de Alberto García Álvarez.