L’Agrupació d’Amics del Tren de Teià ens fa arribar algunes imatges de la visita que van fer el dia 3 d’octubre de 2026 al Museu del Ferrocarril de Móra la Nova.
Un grup de 21 socis va gaudir d’una magnífica visita ferroviària guiada per en Tomàs Claramunt, qui va explicar detalladament el funcionament de la torre d’enclavaments i el material de les naus. Durant la jornada, van poder veure una gran varietat de material restaurat i en procés de restauració, incloent-hi vagons de mercaderies i de passatgers, així com locomotores emblemàtiques (com la 250, 276, Bonita, Mikado i les Garratt).
A més, la trobada va comptar amb la presència d’en Jordi Sasplugas, president de Móra la Nova, fet que va refermar la bona relació entre ambdues entitats. La jornada va cloure amb un dinar de germanor entre tots els assistents.



