Conferència: estació de la Sagrera Federació Posted on 2 anys ago 1 minute read El proper dilluns 14 d’octubre de 2024 a les 17:30 hores es celebrarà una conferència sobre l’estació de la Sagrera a càrrec de Luis Ubalde a la seu d’Eurofer, a l’Hotel d’entitats La Pau, carrer Pere Vergés, 1, 6a planta, Barcelona. Tags: Conferències Post navigation Previous: Portes obertes i trenet a MartorellNext: Vídeo: Resum de la trobada de Vall d’Aro Noticies Relacionades Juny de Literatura Ferroviària al Museu: «Canfranc. El Ferrocarril de los Pirineos» Federació Posted on 5 dies ago Viatja amb la locomotora de vapor Cuco i el vagó obert Tro Federació Posted on 5 dies ago Vídeo: Conferència “Present i futur de les Rodalies a Catalunya” Federació Posted on 2 setmanes ago