Defunció d’en Lluís de Bolós Rubió Federació Posted on 5 anys ago 1 minute read Ens dol comunicar que ens ha deixat en Lluís de Bolós Rubió, soci fundador i primer president de l’Associació Amics del Tren Olot-Girona. La Federació dóna el més sentit condol a la família i amics. Post navigation Previous: Conferència: «La meva passió pel cinema i el ferrocarril»Next: Novetats Mabar 2021 Noticies Relacionades Trobada de modelisme ferroviari a Palautordera Federació Posted on 7 dies ago Juny de Literatura Ferroviària al Museu: «Canfranc. El Ferrocarril de los Pirineos» Federació Posted on 2 setmanes ago Viatja amb la locomotora de vapor Cuco i el vagó obert Tro Federació Posted on 2 setmanes ago