El programa La Metro de TVE Catalunya es fa ressò de la campanya per salvar l’estació de Sant Feliu Federació Posted on 5 anys ago 1 minute read El programa La Metro de TVE Catalunya ha fet un reportatge sobre l’esforç de la plataforma ciutadana Salvem l’Estació del tren de Sant Feliu de Llobregat per a evitar el seu enderrocament. Per a més informació, consulteu el web de la plataforma. Post navigation Previous: Taula Rodona: «Patrimoni ferroviari a Sant Feliu de Llobregat. La Plataforma Salvem l’Estació de Tren»Next: Imatges de «Els trens al carrer» de L’Hospitalet Noticies Relacionades Trobada de modelisme ferroviari a Palautordera Federació Posted on 6 dies ago Juny de Literatura Ferroviària al Museu: «Canfranc. El Ferrocarril de los Pirineos» Federació Posted on 2 setmanes ago Viatja amb la locomotora de vapor Cuco i el vagó obert Tro Federació Posted on 2 setmanes ago