Hem rebut la felicitació de l’Ajuntament de Gelida Federació Posted on 13 anys ago 1 minute read A la Federació hem rebut la felicitació de l’Ajuntament de Gelida, i la volem compartir amb tots vosaltres: Felicitació de l’Ajuntament de Gelida Tags: Nadal 2013 Post navigation Previous: Hem rebut la felicitació de Nadal de l’Associació Trens Miners TurísticsNext: Hem rebut la felicitació del Centre d’Estudis Ferroviaris Via Oberta Noticies Relacionades Hem rebut la Felicitació de Nadal de Henriette i Guy Bridoux Federació Posted on 6 mesos ago Hem rebut la Felicitació de Nadal d’Olot Federació Posted on 6 mesos ago Hem rebut la Felicitació de Nadal de Vincent Le Bihan Federació Posted on 6 mesos ago