Hem rebut la felicitació de Nadal d’ADIF Federació Posted on 14 anys ago 1 minute read A la Federació hem rebut la felicitació de Nadal d’ADIF, i la volem compartir amb tots vosaltres: Felicitació de Nadal d’ADIF Tags: Nadal 2012 Post navigation Previous: Presentació del cupó de l’ONCE commemoratiu del Centenari del CarriletNext: Hem rebut la felicitació de Nadal d’en Lluís Recoder, conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya Noticies Relacionades Hem rebut la Felicitació de Nadal de Henriette i Guy Bridoux Federació Posted on 6 mesos ago Hem rebut la Felicitació de Nadal d’Olot Federació Posted on 6 mesos ago Hem rebut la Felicitació de Nadal de Vincent Le Bihan Federació Posted on 6 mesos ago