Hem rebut la felicitació de Nadal de l’APPFI i FPPFI Federació Posted on 12 anys ago 1 minute read A la Federació hem rebut la felicitació de Nadal de l’APPFI – Amics del Ferrocarril de Móra la Nova, i la volem compartir amb tots vosaltres: Felicitació de Nadal de l’APPFI – Amics del Ferrocarril de Móra la Nova Tags: Nadal 2013 Post navigation Previous: Hem rebut la felicitació de Nadal de l’Associació Amics del Tren Olot-GironaNext: Hem rebut la felicitació de Nadal del Centro de Iniciativas Ferroviarias VAPOR MADRID Noticies Relacionades Hem rebut la Felicitació de Nadal de Henriette i Guy Bridoux Federació Posted on 5 mesos ago Hem rebut la Felicitació de Nadal d’Olot Federació Posted on 6 mesos ago Hem rebut la Felicitació de Nadal de Vincent Le Bihan Federació Posted on 6 mesos ago