Posada en marxa de la locomotora Alsthom 7652 Comunicats Posted on 14 anys ago 1 minute read Els companys de l’Associació Amics del Ferrocarril de Badalona «5ª Zona» ens comuniquen que amb data 14 de juliol de 2012 han tornat a posar en marxa la locomotora Alsthom 7652 després d’un llarg període d’inactivitat. Tags: Ferrocarril Post navigation Previous: Imatges de la 25ª Trobada de Vaporistes al Parc de Ribes Roges de VilanovaNext: Nous trens semidirectes d’ FGC entre Barcelona i Igualada i Manresa redueixen el temps de trajecte Noticies Relacionades Trobada de modelisme ferroviari a Palautordera Federació Posted on 6 dies ago Juny de Literatura Ferroviària al Museu: «Canfranc. El Ferrocarril de los Pirineos» Federació Posted on 2 setmanes ago Viatja amb la locomotora de vapor Cuco i el vagó obert Tro Federació Posted on 2 setmanes ago