Vídeo: Presentació del projecte de Tren-tram Olot-Banyoles-Girona Federació Posted on 4 anys ago 1 minute read En aquest vídeo podreu veure la presentació del projecte de Tren-tram Olot-Banyoles-Girona que es va efectuar el passat divendres 21 de gener de 2022 per part de la Fundació Mobilitat Sostenible i Segura. Tags: Conferències Ferrocarril Post navigation Previous: Inauguració de la locomotora Dash-9 a TerrassaNext: Imatges de l’Exposició de Màquines de Tren a Molins de Rei Noticies Relacionades Juny de Literatura Ferroviària al Museu: «Canfranc. El Ferrocarril de los Pirineos» Federació Posted on 2 setmanes ago Viatja amb la locomotora de vapor Cuco i el vagó obert Tro Federació Posted on 2 setmanes ago Vídeo: Conferència “Present i futur de les Rodalies a Catalunya” Federació Posted on 3 setmanes ago