Web Rodalies de Catalunya

A partir del 19 de març els viatgers de Rodalies de Catalunya ja poden fer ús del nou web www.rodaliesdecatalunya.cat. La posada en funcionament de la nova pàgina web s’emmarca en el compromís de la Generalitat de Catalunya i Renfe per millorar la qualitat del servei de Rodalies de Catalunya incidint en la incorporació de noves eines d’informació i atenció al client.

D’aquesta manera, el nou lloc web se suma al 902 41 00 41, nou telèfon exclusiu al servei dels usuaris de Rodalies de Catalunya, i a la posada en servei del nou Centre de Gestió que permet subministrar d’informació actualitzada tant al centre d’atenció telefònica com a www.rodaliesdecatalunya.cat.

Informació

Els eixos de la nova web són la informació i l’atenció al client. A www.rodaliesdecatalunya.cat. Els ciutadans poden trobar informació sobre:

  • Estat del servei en temps real
  • Horaris i itineraris
  • Mapa interactiu amb les línies de Rodalies de Catalunya, a més de les estacions posicionades sobre Google Maps i els seus enllaços amb altres operadors a l’àrea de Barcelona.

Atenció al client

Pel que fa a l’atenció als clients i clientes el nou web aplica noves eines entre les que destaca la incorporació d’un formulari electrònic per enviar consultes, suggeriments o queixes sobre el servei o la sol•licitud del bitllet Devolució Xpress a través del web. Els viatgers també podran inscriure’s al servei d’alertes per SMS.

Informació detallada de modificacions del servei

El nou web facilitarà als viatgers i a les viatgeres tota la informació relacionada amb afeccions programades al servei ferroviari de Rodalies de Catalunya. Així, amb la posada en funcionament de www.rodaliesdecatalunya.cat els ciutadans disposen d’un nou canal de comunicació on trobaran la informació relacionada amb la modificació de serveis prevista entre el 28 de març i 12 de setembre i que afectarà els trens de les línies R3, R4 i R7 de Rodalies de Catalunya.

Finalment el nou web també permetrà fer consultes de caràcter pràctic pel que fa a tarifes, descomptes, lleure, reserves per a viatges grups escolars o d’altres, a més de conèixer, amb imatges i vídeo, els trets bàsics de la història d’aquestes línies entre les quals hi ha la més antiga de la Península.

Informació en temps real

L’entrada en funcionament del nou Centre de Gestió al Clot, que treballa amb informació en temps real, permet subministrar informació permanentment actualitzada al nou telèfon de Rodalies 902 41 00 41, a la nova pàgina web www.rodaliesdecatalunya.cat, a la megafonia i pantalles informatives de les estacions a la megafonia dels trens i al sistema d’informació d’alerta SMS. D’aquesta manera es multipliquen els canals de distribució d’informació actualitzada al viatger, amb els quals es persegueix l’objectiu de garantir l’atenció a l’usuari de manera permanent.

Aquest web, que forma part de la plataforma informativa de la Generalitat a internet, Gencat, també serà accessible des de l’adreça http://rodalies.gencat.cat.


Els comentaris estan deshabilitats.

  • Entrades per mes

  • Categories

  • Respecte als Drets d’Autor

    Podria ser que alguna de les imatges de la web sigui propietat d’algú. Si veieu una foto vostre us demanem ens ho feu saber per que puguem identificar-la o suprimir-la si no voleu que sigui publicada. Els autors que s’oposin a la publicació de les seves obres les poden fer retirar per una simple demanda mitjançant el Formulari de Contacte

  • FCAF

    La Federació Catalana d’Amics del Ferrocarril representa avui més de cinquanta associacions que agrupen més de tres mil aficionats. En la funció de les tasques que li són inherents, la federació coordina les activitats conjuntes dels seus membres, tot potenciant la mútua comunicació i col·laboració.

  • __________________

    També són objectius de la Federació fomentar la presència del ferrocarril en la societat, prestant assessorament a aquelles persones i organismes que ho sol·liciten.